What do you know !?!

Sitter på jobbet och tänker på att det snart är slut. Har varit så inne på att få semester och glad över det nya jobbet jag börjar i höst, så tanken på att jag faktiskt ska SLUTA på mitt nuvarande jobb har skjuts undan . Känns jätte konstigt att jag inte kommer vara här varje dag. Alla utmaningar, skratt och tårar med Erica. Alla mysiga familje stunder med hela släktet Kring . Ja, kommer kännas så tomt!! Men som tur var har vi blivit goda vänner allihop så kontakt kommer vi ju hålla, ses också för den delen !!
Men nu är det nog pratat om det, blir ju blödig ;)
Ska strax köra ett litet träningspass och sen sova :)
Sov gott och trevlig semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0