Sommar sommar sommar

Nu börjar min semester lida mot sitt slut. Bara en vecka kvar! Ska bli både kul och tråkigt. Haft en helt underbar semester men saknar jobbet :)

Första veckan var vi på landet. Daniel, Emelie och Martin kom även dom ut till mig och Micke :) Var där allesammans till Fredagen. Blev en rätt lugn dag för att sedan packa och fixa inför resan till Kreta.
Resan till Kreta blev AWWWWEEEESSSSOOOOMMMMEEE!!! Helt fantastiskt ! Såå himla fint hotell, trevlig personal, bra väder, god mat och finfina drinkar :D

När vi kom hem har vi mest tagit det lugnt, eller ja, bara varit hemma. Varit ute och festat lite, slappat jätte mycket framför tv:en och gått på bio.

När vi var på Kreta så hände en liten olycka. Micke och jag badade i jätte höga vågor varav en fick mig att flyga rakt in i micke med knät före. Visade sig nu när vi kom hem att jag brytit stackarns revben :( Förlåt älskling !!

Denna vecka ska jag umgås med massa vänner på dagtid och mysa med Micke på kvällarna. Hans semester är slut så jag tänkte passa på att göra saker medans han är på jobbet så jag har kvällarna fria med honom sen ^^
Ska bland annat ner till Nynäs i morgon och hälsa på min kusin, sen blir det till att träffa Linn på tisdag och förmodligen på onsdag också. Ska försöka träffa både Sanna och Emelie någon dag också :) Det löser sig nog :D

Nu ska jag titta lite på Vänner innan jag tänker sova :)

Trevlig sommar !!

Snart semester

Nu har jag bara två övernattningspass efter varandra kvar och sen är det SEMESTER :D :D På Torsdag klockan 10.15 går jag på semester.

Då blir det en tur in till stan för att leka en snabbis med Elin och lämna hennes laddare som hon glömde hos mig på midsommar. Sen blir det hem och fira in ledigheten med Älsklingen! Fredagen eller Lördagen består av lite pappa firande, inte bestämt vilken dag än. Han fyller hela 50år så blir en middag med honom,Åsa , Micke och jag i helgen :)

Söndagen bjuder på 90-årskalas. Stort firande med trevliga människor. Ska bli jätte kul ^^
Veckan där på börjar semestern på riktigt. Blir ett par dagar på landet och på helgen åker jag och sötnos till KRETA :D :D :D :D
Längtar såååååååååå mycket !!!!

Med andra ord kommer det nog inte vara så bra uppdatering. Ingen skillnad från nu med andra ord ;)

Igår var jag och hälsade på min syster och hennes lilla familj. Massa prat och gos med systerdottern !!! Min lilla Ninia börjar bli så stor nu. En riktigt liten människa !