Sommar,sol och dålig uppdatering

Börjar alla inlägg lika då jag är sämst på att uppdatera . Men nu har jag lagt till en app i telefonen så kanske blir bättre då ;)

Nu är det bara 1 och 1/2 v kvar till semester . Hoppas på fint väder för är sååå sugen att bada massa , trots fiskar ;)
Tråkiga är dock att nästan direkt efter min semester så flyttar Erica (min brukare) hon ska plugga i Norrland så blir till att byta jobb .
Har däremot fått jobb på Svea ekonomi så kommer få jobba "tillsammans" med syster :) inte samma avdelning men samma plats och byggnad ;) alltid något .

Idag blev en tripp till stan för lite gos med bästis Elin !! Gud så jag tycker om den kvinnan . Skönare brud får man leta efter. !! Dum är hon dock som överger mig i ett år och flyttar till Norge , attans bananer på den asså !!!!
Men vi klarar oss nog ;) <3

Nu ska jag sätta mig och titta på tv innan jag ska sussa .


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Kommer sakna dig!!!!

Puss

2012-07-16 @ 23:48:05
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0