Snart semester så dags för fix ;)

Nu när semestern börjar närma sig så kände jag att det var dags att städa och tvätta så allt är klart när semestern börjar. Så slipper man tänka på det, första veckorna iaf ;)

Så idag när jag slutade ( vid 10 på morgongn ) så cyklade jag hem , ca 1 mil som vanligt. Cyklade förbi centrum och handlade Sushi till lunch :D NAMNAM !!
Vid halv 12 så klarnade det upp så satte mig på balkongen och solade lite. Tog fram mitt skissblock och började på en ny bild/tavla :) Inte värdens mest kompliserade bild men den har en mening bakom sig :) Hoppas på att få den helt klart inom två veckor så personen som ska få den får bilden när det är tänkt :)

Nu på kvällen har jag som sagt kört igång med tvättning, städning, träning och nu bloggning . Kör lite cirkulation på allt. Snart är det dax för tvätten igen ;) Efter det lite träning ;)

Ska sätta igång en serie att slö-titta på under tiden jag tränar tror jag :)

Om jag inte skriver mer så önskar jag er alla en trevlig sommar och en solig semester !!

JUSTE, glömde nästan !! Skrev på kontrakt med nya jobbet idag :D YEAY !! Ska slänga det på lådan i morgon sen är allt klart :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0