Tight the fight

Då var det dags igen .. Bloggens fokus kommer ligga på träning och mat.
Har tappat en massa nu under vinter då jag varit konstant förkyld. Men nu är det slut med det.
Jag har ett mål som ska nås och måste ligga i för att nå det i tid. !!!

Från och med idag, (egentligen igår men dum som jag var så bakade jag bullar) så blir det bara godsaker på helgerna. Kommer undvika pasta, potatis och vitt bröd. Blir mycket olika goda sallader, kött i alla dess former och även mycket fruktsallad.

Min fina underbara syster gav mig otroligt genomtänkt och passande julklapp till detta år, nämligen 6 nummer av Hälsa&Fitness tidningen. Hon vet vad mitt mål är och vill att jag ska komma dit på ett sunt sätt. Vilket även är min plan. Så dessa tidningar kommer sitta fint det närmsta halvåret ^^ Mycket bra tips på god hälsorik mat och träningstips. Slinker väl även in ett och annat mode tips i tidningen ;) Men inte där mitt fokus kommer ligga :P

Okej. Då för startskåttet !!
Jag Idag:
Väger mellan 61.9- 63.0
Kroppen är smal
Träningspass i veckan är 0-2

Mitt delmål:
Vikten ska ligga mellan 60-63
Gå ner 2-3 kilo i fett
Gå upp 3 kilo i muskler
Kroppen ska vara vältränad och deffad
Tränigspass i veckan 2-6


Min tanke är väl att börja lite långsamt nu och låta kroppen komma igång sakta. Räknar med att ha börja träna 3 dagar i veckan och sedan köra 5-6 dagar i veckan efter ca en månad.
Blir det besvärligt eller jobbigt att läsa om detta så får jag be om ursäkt på förhand och hänvisa er till någon annans blogg ^^

Ha en toppen dag !!
// Natalie

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

JAAAAAAAAAAA!!! Kul att "få tillbaka" min träningskompis!! :D På torsdag ska jag köra som fan!!! Kanske börjar smått imorgon! Nu är det slut på förkylningar för våran del, tycker jag i alla fall... ;-)

Puss

2012-01-17 @ 21:47:08
URL: http://krings.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vad hände med fisken?! Den måste du äta också ju;-)

2012-01-22 @ 09:37:41
URL: http://themagicone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0