Start Smart

Ny dag nya tag.
Har ett eftermiddagspass idag så kom precis till jobbet. Erica slutar om tio minuter, så blir ett kort inlägg.
Skulle ha tagit en långpromenad idag till jobbet var det tänkt men så blev det inte .
Sov mycket längre än vad jag hade tänkt plus att jag blev väldigt opepp av vädret. Inte kul att gå i 1h30min i snöblandat regn. Så blev lite mys med älsklingen innan jag gick till jobbet.

Igår blev det ialla fall lite träning i hemmet. Körde med mickes viktstång, hoppade hopprep, rygglyft och situops. Stretchade även lite granna. Men är så jävla tunn och tycker det gör så jävla ont :P Haha .. well well. ..

Nu är Erica här så måste sticka. Får skriva en mer specifikt inlägg senare.

chio !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0