Kort uppdatering på riktigt ;)

TRÄNING OCH KOST
Måndag:träning; 2timmars skogspromenad. Mat; grekisksovlaki,kötbullar+spagetti,choklad
Tisdag:träning; koppargymmet biceps+bröst+mage. Mat; två hårdbrömackor med leverpastej,sallad,allahjärtansdagmiddag.(vitlöksbröd,fetaostbiffar,flyftpotatis,tzatsiki,sallad,kladdkaka)
Onsdag:träning; hemma med skivstång ben. Mat; två hårdbrömackor med leverpasten,risifrutti,lax+potatis.


VARDAG
I helgen blev det som nämts utång. :D Elin var lite små krasslig men kom ändå . Så vi åt middag tillsammans, fixade oss och sedan drog vi ut i Kallhäll med Micke. På krogen mötte vi Cappi så vi drog med oss honom till Kungsängen sen. Där mötte vi lite andra vänner så var festen igång ;)
Söndagen bjöd på kalas hos min syster. Ninia fylde hela 2 år :) Ungen var överlycklig över att få så mycket presenter och uppmärksamhet ;) Hehe.. Goare barn får man leta efter !!!

Var även ledig i måndags. Den dagen spenderades ute på isen. :) superfint väder så jag och Micke tog en långpromenad på isen, från Kallhäll till Görvelnslott :D Mega mys. Kollade lite på film och bara mös efter det !
Igår och idag har jag jobbat och tränat. Inte hänt så mycket mer.

Förutom alla hjärtans dag firandet igår. Jag bjöd micke på en trerätters middag eftersom vi sagt att vi inte skulle köpa något . Men så hade gullet gott och köpt en present ändå :) Naaaw. En jätte fin och skönt långarmad träningströja, som jag tränat med idag ;) ska lägga upp bild på den någon gång :)
Gillar bäst att tränga i långärmat, vilket tydligen älsklingen snappat upp på (eller var det ren tur ?) ;)

Ska även träna i morgon och på fredag. Får se vad som sker i helgen. Tror det blir en rätt lugn helg. :) Ska träna någon dag. Hoppas på fint väder så man kan ut och gå lite i skogen :)

nej nu ska jag äta .. Tjenamors !

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Hoppas på att du är redo för ett träningspass med mig imorgon! ;-)

Puss

2012-02-15 @ 22:16:05
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0