1 Inlägg i veckan ?

Verkar som om jag bara har tid att uppdatera en gång i veckan :P Haha ..Måste nog skärpa mig för blir så himla långa inlägg annars ;)

TRÄNING OCH KOST
(lite kortare sammanfattat inlägg)

Vad har Natalie tränat denna vecka då ?
Måndag: ca40 minuters PW (power walk) , ca30 minuters styrketräning för biceps,axlar, rygg och mage.
Tisdag: ca40 minuters PW.
Onsdag: 20 knäböj (hemma) med skivstång.
Torsdag: ca70 minuters styrketräning för mage, rygg och axlar.
Fredag: Träning ben med skivstång(hemma), 3*15 knäböj, 3*10 utfall, 3*10 omvänt utfall.

Så har min träningsvecka sett ut hitils, väldigt lugnt, för lugnt om ni frågar mig . Nästa vecka blir bättre.
Matschemat har även det varit lite slarvigt.

Frukost:

Måndag-En skiva mörkt bröd med ägg (190kcal), hårdbröskiva med skinka(110kcal), 1vittbröd med pastej(150kcal)
Tisdag-En banan(75kcal), en skiva morotskaka(200kcal)
Onsdag-En tallrik yoghurt med müsli(200kcal)
Torsdag-Två klunkar yoghurt(59kcal)
Fredag-En tallrik yoghurt med müsli(200kcal) och två stekta ägg(180kcal).

Lunch:
Måndag-Sallad, halv baguett med kalkon( 400kcal)
Tisdag- Mörkt bröd med leverpastej. (120kcal)
Torsdag-Sushi/kina buffé(600kcal)
Fredag-Fläsknosett.(500kcal)

Middag:
Måndag-Kyckling,keso och stekta grönsaker (500kcal)
Tisdag-Kassler med morot  (450kcal)
Onsdag- Köttbullar med morot och senap(300kcal)
Torsdag-Biff med pommes ( 800kcal)

Eftersom jag jobbar i helgen så hade jag och älskling en ätar dag i går (Torsdag) Men har även slarvat lite idag.
De "synder som skett denna vecka är:
1 morotskaka (200kcal)
2 rader mörk choklad(200kcal)
2 bitar kladdkaka(400kcal)
1 semla(300kcal)
3 småkakor(150kcal)
4 vitlöks kex(300kcal)
2 nävar ungsbakade chips (400kcal)

En rätt så slapp vecka på alla sätt när det kommer till denna kategori.Men man måste få ha sådana veckor med !

VARDAG

Vad händer annars då ? I början av veckan bodde vi hemma hos svärmor då det var folk som tapetserade och målade i lägenheten. Vi var tillbaka hemma igen på Tisdag kväll om jag minns rätt. Så på tisdagen innan jobbet gick vi hem för att städa och ställa tillbaka möblerna. Medans jag var på jobbet så fixade Micke klart allt så allt var klart när jag kom hem. Gulle :)

På onsdag morgon fick min älskade vän och kollega äntligen sin dotter. GRATTIS SANNA OCH MICKE TILL ERAN VACKRA DOTTER!!!! Känns helt stört att hon nu har blivit mamma. Går fortfarande och tänker på henne som gravid ;) Haha.. Ska bli sååå spännande att få träffa flickebarnet och få se Sanna och hennes nya familjs resa som nyblivna föräldrar :)

I Torsdags kom bästaste bästisen hit :D vi möttes upp klockan 11 för en tidig lunch. Efter det gick vi till gymmet och tränade i lite över en timme. Efter det gick vi upp på relaxen och bara mös, i hela 2h30min :P HAHA. Det bubblades, bastades, användes ansiktsmask och hårinpakning och massa mer mys :)
När vi kände oss mätta på spaandet så gick vi till centrum för lite fika satt där och pratade himla länge innan jag begav mig hemmåt för middag med älsklingen.

I dag har jag dock haft en himla dum dag. Exakt vad ska vi inte gå in på. Men blev inge jobb för min del. Nu är jag dock mycket bättre och laddar inför en underbar jobbhelg med massa festligheter !! ;)
Och eftersom jag känner mig lite piggare nu så ska jag köra det benpass jag skrev att jag ska göra :)

Får se när nästa inlägg kommer :) Men ska försöka uppdatera oftare så jag slipper skriva så himla länge ;)

Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Du kanske ska börja göra jag, skriva 2 fasta dagar i veckan...?

Puss

2012-02-03 @ 21:38:40
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0