Tröttare än tröttast..

Det är jag idag !!! Lyckades ändå somna lite tidigare igår men likförbannat så är jag supertrött.
Skulle åt till min mor idag och ätit middag men blev inställt. Hon kände sig lite små snuvig och jag har ingen lust att bli förkyld så hoppade det !!!
Istället ska jag raka vägen hem och vila en stund. Rejna vill iväg och träna, vilket jag också borde så ska försöka dra med henne dit lite tidigare än vanligt. Typ vid halv fyra! Vi pratade nämligen om att färga håret också och då måste jag nästan dra och träna vid fyra .. Ska ju äta middag vid 7 ^^
Men men, får se vad hon säger och om hon hinner träna då !


Just nu sitter jag i Ericas skola och väntar på att hennes lektion ska ta slut. Blir kanske till att jobba över en sväng om jag har otur då Sanna kan bli lite sen. Inte hela världen dock.

Nej men nu ska jag kila iväg och göra lite nytta..

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej! I min blogg kan du läsa om mina äventyr i alp paradiset Schweiz (flyttar dit om 2 veckor) samt kommande surfresor etc:)



Kramar från Sofie:)

2011-09-01 @ 13:44:26
URL: http://keepyourmangosfresh.blogg.se/
Postat av: Erica Kring

Jaaaa, herregud vad trött du var igår och idag, när du verkar vara mycket piggare, sitter jag och pluggar hela tiden... Snyggt... men nu kommer jag snart ut till er... ;)

Puss puss

2011-09-02 @ 16:46:23
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0