The Start !

Nu är jag hemma från jobb och träning :)
Blev som vanligt en start på cykeln på 20 min :) 209 kcal ;)
Hade sådan träningsvärk i biceps så Micke fick köra det själv ;)
Körde istället lite:
Rygglyft ( 30st )
Situps ( 35st )
Triseps (15st) och axlar(30st) med hantlar ( 5kg )

Det blev min 1h träning idag :)
Snart blir det en sen middag. Italiensk tomatsoppa ^^ Super god :) och lite kcal ;)
Skönt att inte äta så tung mat när det blir så sent !!

I morgon blir det jobb 7-14. Sen ska jag direkt springa och möta lillsyster Ammi vid tåget. Vi ska simma, sola och sedan hem till mig för lite fruktsallad och Wii Sport ;) Kommer bli en mysig dag tror jag .Sedan kommer Micke hem vid 7 och då drar vi nog ut och käkar :) Har lite saker att fira, lön och allt ;)

Nej , nu ska jag dricka massa vatten och ta mig en c-vitamin :D

Sov gott och kör hårt ;)

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Ååååh, vad duktig du är! :) Själv tränade jag en timme och ja... det gick bra, mrn gör rätt ont i ryggen nu. Kanske skulle väntat tills imorgon i.a,f, :P

Kram

2011-09-22 @ 21:29:04
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0