Shopping,relax och träning!

Gud en sådan perfekt söndag detta blev :)
Började dagen med att gå till simhallens relaxavdelning med Micke. Där bastade vi, bubblade och bara mös!
Var där i ca 2 timmar innan vi begav oss tilbaka hem. Men först gjorde vi ett litet stopp i centrum och shoppade :)
Jag köpte ett åar byxor, en tröja och några mysstrumpor/sockor :D Ska kika lite mer i veckan för behöver ett par till byxor.
Kroppen förändras mycket när man tränar. Större på vissa ställen och mindre på andra. Så måste handla lite ;) Stackars mig va ;) ?

Efter inhandlingen så däckade vi i sängen i en timme. SÅÅÅ skönt. Man var helt slut efter bastandet. haha . Stört att man blir TRÖTT av att RELAXA ;)

Iaf, vaknade vid halv 7 och drog iväg till gymmet . Ringde till Rejrej och fick med henne också. Hon har haft lite problem med knät så vi körde inte så länge. Var väl där i ca 40 min skulle jag tro.
Dagens träning bestod av :
Mage (3*10)
Bröst(3*10)
Rygg & triceps (3*15)
Kondition på cyckel 20 minuter. (233kcal)

Har lyxat till det lite med maten idag också ;) Hehe. Blev pyttipanna till lunch, fika som bestod av en svart kaffe och en chokladtårtsbit ^^ dock var den så mäcktig så kunde inte äta hela:P Sedan blev det soppa till middag och 3 mackor med philadelphia och Kalkon.. MUMMS :D Köpte ett jätte gott nybakt bröd från coop :) Mycket gott ! Mörkt grovt bröd med nötter i :)

Är supernöjd med dagen och ska strax dricka lite te och sedan sova.
Imorgon ska jag som sagt lägga golv och städa. Kanske titta lite i butiker och sen träna vid 6 med Rejsna :)

Sov gott !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter mer än nice!! ;)

Ses imorgon! Puss

2011-09-26 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0