Seturlördag!

Usch vilken lat dag :p Haha. Bestämde mig för att lägga golv på Måndag istället då jag är ensam hemme eftersom Micke jobbar och jag är ledig. Detta ledde till en slapp dag. Gick runt i lite butiker med Rejrej och shoppade en ny tröja, bh och plattång. Har även färgat utväxten lite :) Eller ja Rejsna gjorde det ;) Sååå snälla :D
Blev jätte bra^^

Blev ingen träning idag. Fyy mig. Men har tränat tre dagar i rad så kände att musklerna måste vila en dag. Men imorgon är det hårdträning igen !!!

När jag kom hem märkte jag dock att min gamla plattång valt att börja fungera igen :P Haha. Får se hur länge det håller^^

Sitter nu och försöker komma fram till vad som ska hända ikväll. Ska vi gå ut eller kolla film :) ? Får se vad som sker !

Nu ska jag ialla fall inte skriva någe mer, så mycket kan jag säga ^^

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Så bra att du slutade skriva i tid då. Det får ju inte bli för mycket av det goda! ;)

Puss

2011-09-25 @ 21:00:08
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0