Not so good

Ja, jag är inte direkt den snabbaste på att uppdatera alla gånger. Både av lathet, fullt schema, och oincpirerad :P
Men nu har jag så mycket saker och planer på G så kommer bli en hel del att skriva om framöver :D Dock så kommer väl det leda till mindre tid att blogga :P haha . Men när jag skriver så kommer jag skriva om intressanta saker och mycket ;) Eller jag tycker ialla fall det är intressan.

Jag pratar såklart om träning och kost. Ska nu, ÄNTLIGEN, ta tag i min lilla fitness dröm. Till nästa sommar ska jag ha tränat upp mig så pass mycket att jag får vara med och tävla som fitnessmodell. Som lätt då så klart ;) Ska inte bli någon mega biff. Tänk er dom snygga mindre tjejerna på fitness tidnignarna ;) Så ska det vara^^
Hoppas verkligen jag klarar det här nu. Har så lätt att tappa tålamodet. Men Micke har lovat att hjälpa mig och jag är nu verkligen redo att sattsa !!!!

Så, pga det kommer jag skriva mycket om min träning samt vad jag äter osv. Hoppas ni inte blir för uttråkade av det ;) Blir självklart lite andra inlägg :) Så något för alla kanske ;)

Jaja, ses och hörs ! Nu är det dags för mig att underhålla Erica till halv två ;)

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Hahaha! Tack för det! :) Tur att jag har er assistenter att prata med vid långa, oplanerade håltimmar! :)

Kram

2011-09-22 @ 21:25:58
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0