If or if?

Ja, precis. Ingen aning !
Ibland känner jag att man skulle behöva kapa med en del människor. För ens eget bästa. Spelar ingen roll hur mycket man tycker om dom i deras goldendays. Om dom bara så en gång trycker ner ens självkänsla så är det inte värt det. Vänner är tillf är lyfta än, inte sätta ankare på fötterna var och varanann gång man ses. Jag har ett par sådana kontakter. Men kan inte kapa. Dom betyder mycket och vet att jag betyder mycket för dom.
Men vill omge mig med människor som stötter, stärker och ger lika mycket som dom får.
Usch, vet inte vad jag ska göra. Åter igen tar mitt behov av att vara alla till lags kål på mig !!

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Håller helt med dej! Vi är då för lika!

Kram

2011-09-24 @ 21:18:16
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0