Golv,blä

Golv läggandet igår gick väl sådär. Nu ligger det på plats men måste fixas lite till.. Ett rent helvete att försöka lägga om en del av ett klickgolv utan att ta bort allt !! GAAH. Så i helgen får min fina älskling hjälpa mig med det sista.
Höll som sagt var på nästan hala förmiddagen igår. Vid tre kom jag på att jag inte ätit något än så jag halsade i mig en Naturdiet chake :) Smaskit.
Vid fem kom Vica och tvingade med mig ut på lite shopping. Behövde en paus! Hittade en jacka som jag la undan. Men hann inte handla den idag så hoppas den är kvar i morgon. :D

Fick väldigt glada nyheter igår, bara ett steg kvar sen är allt klart och jag kan berätta vad det är ;) Hehe.. !
Så kära läsare, håll era fingrar och tår åt mig ett par veckor nu ;)

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att Erica ska sluta. Vilket är klockan tre. Får se vad hon har planerat för kvällen. Kanske blir en film eller något . Känner för att titta på en film så ska se om hon har tid med det :P

Eftersom det drog ut på tiden och var jobbigare än jag tänkt att fixa golvet så blev det tråkigt nog ingen träning igår, och inte han jag det idag heller då det kom över en farbror och fixade lite saker i lägenheten, vilket också drog ut på tiden då han var sen!
Men i morgon så :) Slutar vid två så då drar jag och kollar ifall jackan är kvar och sedan sticker jag till gymmet. Så att jag är klar med allt till killen kommer hem vid 7. Skönast att vara klar med allt tills han kommer hem så jag kan spendera hela kvällen med honom. <3

Nej, nu räcker det för idag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0