Fredag, lön och gos med Ammi

Denna dag har varit totalt jävla AWESOME  :D Kom till jobbet klockan 7 som vanligt och alla var på topp humör :D Till och med Erica som hade lite små ont var super glad. Har bara skrattat och haft kul hela dagen. :)
Sprang hem så fort jag slutat och väntade in några farbröder som skulle komma och kolla på lite saker i lägenheten. Dom kom senare än sagt och gjorde inte så mycket. Så dom kommer på Tisdag igen :)
Amanda kom hit klockan två och satt med mig i väntan på farbröderna. När dom var klara drog vi och simmade :)

Blev bara ca 30 min simning idag. Men fan va slut jag är.. Det tar så sjukt mycket mer än vad jag minns på krafterna ^^ Så vi lyxade till det lite efter simingen och solade solarium ;) Hehe.. Såå härligt.
Nu sitter jag här och dricker ett glas med citron vatten. Bra för så mycket. Ökar ämnesomsättningen (stavfel), vätskebalansen så klart och massa vitaminer :) Kanon !!
Ska även lyxa till det med lite nötter ^^ Är ju fredag ;)

Micke kommer hem runt 7 skulle jag tro. Funderar på att slita med honom till gymmet en stund då ;) Har nog hunnit vila upp mig lite till dess så kan jag köra lite ben :)

Nej , nu ska jag dricka mitt vatten och äta lite nötter ..

Trevlig fredag på er :)


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Vaddå "till och med Erica"?? Brukar jag vara sur eller? :P Nu är jag det om inte annat.. :p hahaha!

Puss

2011-09-23 @ 21:14:59
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0