Fredag Kväll

Nu är jag hemma från gymmet och har precis avnjutit en god middag med älsklingen !
Blev ett kort träningspass eftersom jag redan simmat :)
Gjorde idag på gymmet:

Mage (30st)
Framsida lår (30st)
Baksida lår (30st)
Samt streching :)

Var där i ca 20 min, så allt som allt ca 50 min träning idag :)
Imogon är det bara påett igen ^^

Ska även hinna med en hel del andra saker i morgon utöver träningen. Ska lägga golv, färga håret och handla en plattång :P
Startskåttet går kl 11.30 då Micke sticker in till stan med sin mor. Börjar då med golvet :)

Nu ska ja plocka undan middagen. Blev fläskkarre med klyftpotatis, sallad, beasås och ett glas vin ^^ Unna sig lite mums så här en fredag kväll !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika duktig som alltid! ;)

Puss

2011-09-24 @ 21:19:55
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0