FISCHI

Då var det Fredag :) Skulle vilja säga äntligen helg med ska jobba denna helg så kan inte säga det helhjärtat. Dock tror jag att det här kommer bli en rikigt rolig helg :) Lång men rolig !!
Så det gör mig inte så mycket att det är en arbetshelg ... :p

Ikväll händer det inte så mycket. ska upp klockan 10 i morgon så blir inte någon utgång tror jag. kanske en snabb än ;) Blir ialla fall lite god mat och vin hade jag tänkt .. Micke kommer hem om ca en timme skulle jag tro och då blir det middag. Är super hungrig ;) Hehe..

Igår åkte min nytagna piercing ut. Den gav inte det "resultat" jag hoppats på så tog ut den. Micke diggar inte piercingar speciellt mycket så känns onödigt att ha den då ;) Så nu blir det plan B istället, som egentligen var plan A förut ;) Haha. Men ska vänta ett par år :)

Jaja, nu ska jag piffa till mig lite så jag är fin när min älskling kommer hem !! :)
Trevlig helg, glad påsk, god jul , gottnytt år, glad midsommar och habby halloween :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0