DREAMS

Konstigt hur en dröm kan få en att uppskatta människor mer. Att inte ta dom för givet. Brukar verkligen inte ta människor för givet. Men det är självklart att man ibland gör det med ens närmaste.

För några vekor sedan drömde jag att min mamma dog, och i går natt drömde jag att hon berättade för mig att jag inte var hennes dotter. Hon sa att hon hjälpt en vän och tagit in mig som sin egen men att hon egentligen hatade mig och att nu när jag var vuxen så kunde jag lika gärna veta sanningen.
JÄVLA PISS DRÖM!
Men samtidigt är jag glad att jag drömde de, för varje gång jag drömmer något sådant så uppskattar jag personern i fråga mer.

Lika så i morse. Då drömde jag att micke blev kär i en bekant . Blev as förbannad i drömmen. Men när jag vakna så kunde jag inte annat än att krama om honom i ren lycka. Lycka att han väljer mig varje dag, att han älskar mig och visar det mer än jag ser ..

Så jobbiga drömmar är inte alltid dåliga. Om man kan se dom på rätt sätt så kan man utvecklas av dom !

Positiva tankar kommer man längre med !!

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Pyssssssssssss... snart drömmer du väl att jag ger dig sparken också, men det min vän, är INTE EN SANNDRÖM!!! LITA PÅ DET!!! Nja, om jag inte flyttar dårå...;)

Love you!

2011-09-18 @ 13:09:50
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0