Bio, familjemys och utgång.

Nu är jag snart redo för utgång. Är inne på min fjärde drink och lite smått på  G :)

Bion med syster var jätte bra.. Skrattade så jag nästan kissade på mig, och då menar jag det. Drack för mycket cola så var tvungen att springa ut under filmen och kissa. hahahaha ! Missade bara tre minuter men ändå ! Att jag aldrig lär mig.
Vi hann även gå i några butiker och prata en massa strunt :) Såååå underbart varje gång vi ses. Tycker dock vi ses för sällan. Blir tyvärr så när båda har heltidsjobb, träning och familj. Måste skärpa mig. Finns nästan inget som får mig att må så bra som att umgås med henne! Har verkligen världens finaste och underbaraste syster. Hon betyder allt för mig och varje gång jag träffar henne så blir jag påminnd om hur viktig hon är för mig !! Ingen Angelica, ingen Natalie !!!!

Hann även träffa mammsi lite. Gick upp för att ge henne en snabb puss men blev kvar en halvtimme :) Fick även ett par skitsnygga skor av henne :) Tack mamma. Dom används ikväll :) Lägger upp en bild i morgon !!
Hos mamma blev det avslutat med hysteriskt skratt. Mamma tog fram sina gamla glasögon och ville minnsan påstå att dom var "inne" igen .. Haha,, Sjukt kul !! ^^

Nej nu är det dags för mig att sippa i drinken.
Lägger upp två bilder ifrån dagen. En på mig och syrran som mamma tvingade oss att ta idag, men ack så vackra vi blev ;) Sen en på syrranmed brillorna :P hahaha !!
I morgon kommer en på morsan i samam brillor. bara för att jävlas :p hahahah !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0