Bara onsdag

Hela den här dagen har känts som fredag. Ingen aning om varför :P Tyvärr så är det dock bara onsdag :)
Dagen har varit mycket bra. Varit trött och haft lite ont i öron och hals men blev bättre under dagen!
Jobbade fram till två och sedan åkte jag raka vägen till Hm och köpte en jacka jag lagt undan :D Sååå fin :D
Ska ta kort och lägga upp i veckan !

Efter det hade jag tänkt träna direkt men valde att vila en stund först. Så kom iväg till gymmet vid sex.
Körde idag :
20min cyckling (250kcal)
Rygg + triseps (3*12) (35kg)
situps (3*15)
rygglyft (3*10)

Blev ett pass på 45minuter idag. Som sagt, lite små seg i kroppen.Vet inte om jag har en förkylning på G eller så.

Imorgon jobbar jag 7-14.30. Efter det drar jag hem och städar lite och sedan träna. Är det fint väder så tar jag en promenad innan gymmet :)

Nu ska jag titta på något kul och sedan sova..

tjaba

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Vill också sova!! Helt död! Jobbat med frågeformulär i två timmar nu....-.- Söt bild! :)

Puss och god natt!!

2011-09-28 @ 21:10:20
URL: http://krings.blogg.se/
Postat av: Rödbeta

Nice att jackan fanns kvar!

Grattis!! :P

2011-09-28 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0