14 sep !

Ska börja inlägget med att säga : GRATTTTTIIIIS VÄRLDENS FINASTE ÄLSKLING !!!
Idag fyller nämligen min underbara pojkvän år.
Det firas med en trerätters middag ikväll :) Presenter har han fått. Han blev riktigt glad för Nintendo wii:t :D Macgyver boxen var inte så pjåkig den heller tror jag ;) hehe...

Just nu sitter jag på jobbet. Trött som 17!!!
Blev inte mkt sömn för mig inatt. Hade svårt att somna, vaknade hundra gånger och när jag äntligen kommit ner i varv så börjar jag hosta.. SUCK !!!
Men men. Drar hem och vilar efter jobbet i någon timme. Men först blir det raka vägen till coop för att inhandla saker till middagen ikväll :)

Om ca 10 minuter slutar Erica så ska strax packa ihop mina saker :)
Hoppas ni andra har en super bra och fin dag.

<3 Grattis älskling <3


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Hoppas det blev en lyckad kväll!! :)

Puss

2011-09-14 @ 21:36:56
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0