Kaaalllllttt!

Ja, det är det verkligen ! Idag när jag gick till jobbet var det bara 3 grader ute :( Såå kaaallllt !!
Måste införskaffa ett par varma vinterskor. Dom jag haft innan är trasiga i fodringen. inte bra !

Har varit riktigt dålig uppdatering nu. Såg på min mätare att det var två veckor sen.Oj oj oj.
Kan skylla på att jag varit sjuk. Nästan hela förra veckan var jag sängliggandes. Men nu är jag pigg igen.Bara lite små förkyld.
Så efter nästan två veckors uppbehåll från träning så är jag nu igång igen. Men måste ta det lite lugnt eftersom jag inte är helt återställd än. Blev ca 40 min i tisdags och 40 min igår :) I vanliga fall när jag kör i 40 minuter så hinner jag med minst fem övningar och 20 minuters kondition. Men dessa dagar så har jag som sagt kört lugnt. Så har blivigt :
Tisdag
10 min cyckling
Rygg och triseps (3*15)
Mage(3*12)
Bröst(3*10)
Onsdag
10 min cyckling
10 min romaskin
Axlar och triseps (3*12)
Situps (3*15)
Mage(2*10)
Rygg(3*10)

Erica är nu på praktik vilket gör att arbetspassen ser lite anorlunda ut. Lite längre och tidigare mårnar. 
Idag är hon dock hemma och är lite små krasslig. Så blir en rätt lugn dag. Hon ligger och vilar just nu och skulle göra det fram till tolv. Därför passar jaq på att uppdatera bloggen ;)

Slutar vid 2 och då blir det raka vägen hem för städning :) Jobbar i helgen och måste hinna få det städat innan dess så Micke kan fixa det sista på golvet :) Så blir städning idag och i morgon efter jobbet :)

I helgen blir det 20 års fest för Erica :DYEAY,Grattis :D Hon fyllde förra söndagen men har fest denna helg. Jag jobbar ju som sagt var i helgen. Så ska hjälpa till lite och förbereda samt styla Erica ;) Kanske ska göra en grej av det och göra oss i ordning tillsammans ^^ Ska kolla med henne sen :)

Nästa vecka är fullproppad med saker. Inte en lugn stund på hela veckan . Möjligtvis helgen ;)

Nej. Om man ska lista ut något att äta till lunch kanske :)
Ha en bra dag alla glada !
GRATTIS ERICA 20ÅR !!

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Tusen tack världens bästa sötis!!! :D I helgen blir det åka av!!! (Rullstolsrace med lillebror Micke kanske...) :P ;) Hah!



Pussi

2011-10-13 @ 21:13:09
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0