It´s hard when you have so much on the plate

Fullt ös medetslös har det varit till och från nu.
I helgen hade som sagt Erica sin 20års fest. Vilket blev supeeeer lyckat om ni frågar mig. Alla verkade  ha trevilg, god mat och trevligt sällskap.
På söndagen jobbade jag igen. Blev en riktig slak söndag. Vi tittade på film och spelade spel.

Var ledig på måndagen men inte blev den lugn för det. Åkte in till stan och fikade med Denise. Hon flyttar till Thailand nästa vecka så var ju tvungen att sno en dejt ;) Direkt efter det tog jag en promenad hem till mamma.
Där åt vi god mat, gosade lite med syster dotter och sedan begav sig jag , Angelica och mamma upp på vinden för att rensa igenom gamla barndoms saker. Var jätte mysigt att umgås med mamma och Angelica, lite mindre trevligt att hitta mina gamla dagböcker och brev. Tråkigt att bli påmind om hur vidriga och elaka vissa människor varit mot än. En sak att minnas och förtränga. En helt annan sak att se det framför sig igen, svart på vitt
.
Men men, Vi fortsatte kvällen med skratt åt annat och lite vin. Sen åkte jag hem och gosade ner sig hos min kärlek !!
Det finaste i mitt liv !!!

Sen i tisdags var det fullt ös igen. Men lite smått och gott som jag inte vill skriva om förens det är spikat  ;)
Och så är det ju idag då. Då blev det en låååång sovmorgon och sedan jobb ^^

Resten av veckan består av, jobb, städning, rensning, träning, och fix i lägenheten i helgen . Så blir nog inte så mycket skrivet här denna vecka. Ska försöka dock ..
Nej, nu ska jag packa ihop och börja bege mig hem.
Alla assarna och Erica på hennes dag :)

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

VAAAAAAAAAAAAAARFÖÖÖÖÖRRRRRR, är du tvungen att lägga upp den fulaste bilden på mig!!???!!! Jajaja, jag vet svaret: För att alla andra blev bra!!! Grrrrr!! ;)

Puss

2011-10-24 @ 21:15:02
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0