Fix,trix och cider

Oj vilken dag ! Rensning i förråd, golv fix och städning. Helt död är jag. Nu sitter jag med en cider i handen och bara njuter av att vara klar med förrådet. Dock så hann vi inte åka till återviningen med allt idag så får ta det i veckan, eftersom dom har stängt i morgon. 

I morgon kommer pappa och Åsa över med kartonger. Ska även till bauhause och handla lite grejer. Mer städning och röjning ska det även bli.  :)
Sen på Måndag smäller det.
Ni kanske har lyckats förstå vad som ska hända, men tänker inte skriva det i ord förens efter Måndag :P Lite skrockfull sådär ;)

Nej, nu ska jag titta på något skoj och sedan lista ut vad som ska ätas till middag !!
Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad kul med flytten alltså!! :) På tal om död, så är jag detsamma... berättar imorgon!

Puss

2011-10-24 @ 21:09:35
URL: http://krings.blogg.se/
Postat av: janelle

åh va fin du är, din blogg med! älskar den! du får gärna kolla in min, eller ja. ett klick skadar väl inte? :o kram!

2011-10-31 @ 22:19:57
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0