Inte lika, men länge.

Ibland är jag verkligen inte så allert på det här med att uppdatera bloggen . Men man har ju så mycket annat att stå i ^^

Helgen blev fylld av massa mys och fix.
Lördagen bestod av pepparkaks bak tillsammans med kusiner och syskon. Tror nog aldrig vi varit så effektiva som vi var då ^^ Haha.. Åkte ifrån mamma vid 8 och möttes hemma av Micke med vänner. Var inne på Coop en vända i Kallhäll och inhandlade lite gott till grabbarna. Hade tänkt umgås lite med dom men var såååå trött.
Så när dom stack till krogen vid elva så somnade jag om en stock ;)

På söndagen blev det lite små plock i lägenheten, en god lunch i centrum följt av fika med trevligt sällskap på eftermiddagen !
Kvällen blev rätt lugn. Tittade lite på tv och somnade skapligt.

Var ju även ledig i Måndags. Så då blev det fullt ös minnsan. Fixade iordning Mickes datarum/kontor, som en liten överraskning när han kom hem ^^. Var inne i stan med Elin och inhandlade lite julklappar och julgardiner :D Mys !!
När jag kom hem från stan så blev det genast städning och gardinupphängning :D Så nu har mitt julpyntande smygstartat ^^

Fick precis informationen om att det är första advent på söndag.. SHIT vad tiden går fort. Då ligger jag ju nästan efter i julpyntandet :p Haha.. Blir en massa fix i helgen :D :D !!!

Imorse kom dom med våran nya sips :) Jätte fin var den . Lite annorlunda keramik hell men fin :)
Så nu börjar det verkligen bli ett hem ^^ Inga trasiga luckor, första gardinerna uppsatta, alla möbler inhandlade och monterade, och ny spis :D

Nej , nu ska jag in och leta efter fina julsaker på nätet :D

HOHOHO!

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Alltså Natalie!! Du är ju hopplös! JULPYNTET ÄR INTE FÖRSENAT!!! :p Hahahaha :D



Puss och kram din banan! ;)

2011-11-22 @ 16:55:45
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0