25 dagar till Jul

Ja, inte alls långtid kvar nu. :) Tiden går så himla fort. Känns jätte konstigt att det snart är jul och det inte har kommit någon snö än ^^ Men men . Det får gärna vänta ett tag till . Men på Jul vill jag ha massa vit snö på taken ;)

Idag blir det till att jobba över en timme. Min kollega är sjuk så vi fick göra en liten nöd lösning. Sen blir det raka vägen hem för massa fix, det är tvätt, städ och bak på schemat. någonstans där emellan tnäkte jag försöka hinna sova en skvätt. Känner mig lite hängig och vill vara pigg till helgen då vi ska på kryssning .

Nu är ialla fall nästan alla julklappar inhandlade ,bara lite små saker kvar ^^ Ser jätte mycket fram emot nästa fredag då ett par tjejer kommer över till mig och har lite jul/vintermys. Då ska jag har ett litet inslagningsbord. Tjejerna ska ta med sig de julklappar det hunnit köpa så ska vi slå in de tillsammans ^^ nininini!!!!

Aja. Orkar faktiskt inte skriva mer än då idag. Ni får nöja er med det . ! ;)

Chio

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Nu är det snart bara 24 dagar kvar till jul... (Beroende på hur vi räknar då som sagt...) ;)



Puss

2011-11-29 @ 21:55:40
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0