1 done, 3 to go !

I helgen var det första advent :D Yeay.!! Snart jul ^^ Så himla mysigt med allt som leder upp till julen :)

Har varit lite små krasslig i helgen men har överlevt ;) . Blev en mass sova, mycket mys och lite shopping .
Jag och micke tog en liten tur till Kista på lördag eftermiddag för att hitta en vinterjacka till honom. Hittade två stycken rätt så billiga för samma pris han tänkt lägga ut så vi åkte därifrån nöjda, och trötta . Eller jag iaf ;) Haha. Blev en tidig kväll för mig medans killen gick ut :)

På söndag gick jag inte upp förens 10. Pulade med lite små saker( Julklappar ) och sedan började jag med frukosten. Gjorde färskpressad jouse med vår nya jouise press, dukade fram lite fint, julvörts bröd, pålägg, adventsjusstaken, och lite till . Men är jag skulle ta fram risgrynsgröten så insåg jag till min fasa att vi glömt köpa den :( WÄÄÄH!! Natalie får panik och springer ner till den lilla närbutiken nedanför lägenheten. Dom hade ingen tomtegröt :( Så vad gör Natalie då ? Jo hon tar det bästa substitutet, risifrutti ;) Hehe..

Blev en perfekt start på dagen med älskligen, som sedan avslutades hos mamma med pepparkakshus fix och knäck bak :) En lyckad söndag :)

Nu är det bara fyra veckor kvar till jul , exakt 27 dagar. ( beror lite på hur man räknar ^^ )

Denna vecka är rätt så fullbokad den med. Jobbar tom torsdag, sen på fredag blir det julbordskryssning med jobbet. Siljaline 24 timmars kryssning :) Ska bli super kul .. Kommer hem runt halv 7 på lördagen. Får se hur min kära sambo gör då . Han kanske skulle iväg och då hittar jag nog på något skoj. Men om han är hemma så blir det bara myspys ^^ Sen på söndagen är det ju andra advent ;) Så då blir det tamme tusan riktig julgröt :D

Jaja, nog skrivet för denna gång..
;)


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Pepparkakshus!! Fina!



Kram :)

2011-11-29 @ 21:52:46
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0