Viva la Diva !

Nu har fina Pia varit i farten igen och givit mig en massa fina saker från Viva la Diva !!
Älskar verkligen det märket ! Sminket sitter som sten hela dagen, riktigt bra kvalite ! Denna gång fick jag även lite nagel prylar så ska bli kul att se hur de sitter :D

Här kommer ialla fall en massa bilder på vad jag fick !

Allt smink tillsammans

En fin dosa med 7 olika ögonskuggor i

Hudkrämer , 4 till glittereyeliners, 2 maskaror

Ögonbrynspenna,ansiktsglitter,concealer och massa läppglans

6st nagellack, nagelsmycken och två paket lösnaglar

5st ögonskuggor i underbara färger, den längst ner till vänster ser svart ut men den är mörkmillitärgrön :D

 

Tack tack tack tack !

 


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Ååååh, jag vill låna!!!!!! :D

2011-05-15 @ 22:24:20
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0