Vackravårväder!

Har haft en helt unnnnnnnnderbar dag i solen idag. Jag och Micke tog en behövd sovmorgon och gick sedan iväg och åt lunch. Blev en varsin hälso wrap. Så himla god !! Var isbergssallad, rödlök, keso, kyckling och avocado i! mumma !!!

Efter lunchen gick vi och solade på en gräsmatta en bit ifrån oss. Låg där i några timmar och gick sedan iväg på en lååång promenad. Gick i lite mer än 2 timmar. Så himla skönt, och vilken värme sen :D Blev en billig middag på Ikea då vi blev himla hungriga när vi var i närheten ;) Hehe. Gott och billigt !

I övrigt så har helgen varit super bra ! Blev inte riktigt som planerat men bra :) Skulle ha fixat en massa och träffat massa människor men av olika anledningar så blev det inte av. Men som sagt. Blev en himla lyckad helg ialla fall ^^

Utgången igår blev himla kul . Martin var på mega bra humör och drog upp stämningen på topp hela tiden. Haha !! Vi åkte sedan vidare till Kallhäll för att ta en öl på Eagel. Och hör och häpna men vem träffar man inte där om inte min kära svärmor och hennes vännina Karin. Haha.. Så himla otippat. Satt och chattrade med dom nästan hela kvällen. Hehe. ! Goa människor det där !
Blev lagom sent. Åkte hem när de stängde och kom väl i säng till två :)

Nu ska jag ta mig en tallrik med flingor och titta på något innan det är dags att sussa !!

Hoppas ni alla haft en bra helg och en bra dag om inte annat i det varma fina vår/sommarvädret. ( OCH VARMARE SKA DET BLI =D )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0