Måndags mys hos syster !

Idag efter jobbet bär det av till storesyter för lite middag och mys. Mannen hennes ska iväg och kika på fotboll så blir bara hon jag och Ninia såklart :) Ska bli jätte kul ! Var ett tag sen vi sågs nu.
Blir väl inte så jätte sent eftersom jag ska upp klockan 6 i morgon bitti men en stund ialla fall :) .

Just nu sitter jag i Ericas skola och väntar på att hon ska sluta. Vilket är om inte allt för länge !
Hade velat hinna träna idag men tror jag skippar det eftersom jag ska till syrran.

Uppdaterar igen lite senare eller i morgon då jag även tänkt lägga upp bilder från helgen :)

Tjao !
Världens bästa syster !


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Haha! Jag vill låna ALLT!! :D Hoppas du haft det mysigt hos syster din!

2011-05-16 @ 20:59:43
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0