Alla dessa jobbiga rubriker !

Som vanligt är inte uppdateringen den bästa. Har en hel hög med bilder och info jag skulle kunna lägga upp här men finner aldrig tid eller ork.
Tråkigt men sant. Kollade igenom massa gamla inlägga och insåg att jag var mycket bättre på att uppdatera förr :P Hehe.. Men antar att det är som med allt annat, man tröttnar efter ett tag ;) Som på ett klädesplagg eller en maträtt !

I alla fall ! Skulle denna vecka ha sprungit vårruset men blev förkyld. Därav har jag inte heller orkat göra speciellt mycket mer än att jobba :P Men nu är jag mycket piggare.
Så igår blev det allt en liten shopping runda i Kista med Micke :) Båda två inhandlade ett par saker ^^

Helgen är en arbetshelg för mig. Eller ja, halft ;) Sanna och jag har bytt lite pass så jobbar bara lördag :) Skönt !
Blir lite små fix med olika saker idag och en lugn kväll med en god middag hade jag väl tänkt. I morgon får vi se vad dagen har att bjuda på, Erica kanske vill hitta på något skoj. Söndagen blir nog rätt lugn den med. Sola om det är fint väder, så mycket vet jag ;) Har tvätt tid också kom jag på nu. Fan ;) haha . Jaja !!

Annars händer det inte så mycket. Håller på och försöker byta lägenhet. Vilket kanske är en rätt stor grej men vill inte göra något speciellt av det än då det är mycket som kan gå fel :p Men hitils ser det bra ut iaf !

Juste, på måndag står det bästis mys på schemat :D :D :D Sushi och sola ( om vädret tillåter). Saknar henne sååå himla mycket så ska bli mega skojj :D





I övrigt så har jag väl inte så mycket att berätta, eller kanske för mycket :p
Kan ju passa på och tipsa om en såååååå himla bra serie, GAME OF THRONS ! Måste ses verkligen !!
Micke läser boken och säger att den är väldigt hemsk, vilket även serien är. Råa sener och mycket naket :p Hehe.. !!

Ska ta och köpa en kopp kaffe innan det är dags för lunch med Erica :)


Trevlig helg på er alla glada.
( Ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem ^^ )

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Älskar att luncha med min mupp! ;) Kärlek till dig! Pöööööss

2011-05-28 @ 15:26:53
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0