Träning och annat fredagsmys

Nu är jag tillbaka från träningen :) Var riktigt trögt att komma dit men skönt att ha varit där.
Blev lite fredags fika och film när jag kom hem från jobbet. En gammal klassiker med Kurt Russel," Tjejen som föll överbord". Ska jag vara ärlig så hade jag inte sett den förut.. Så himla kul var den :D !!

På tal om kul. Himla rolig pappa man har. Fick ett sms av honom nu på eftermiddagen, ett sms han skickade ENBART för att jävlas. Lilla söta, rara lilla Natalie ringer då upp sin far för att kolla läget och möts av ett skratt och en bonusmor som sparkar honom lätt i baken.. Jävla pappa asså ;) .. Haha.. !!

Jaja, nu ska jag laga iordning lite mat. Blev en sen middag idag. Men det är trots allt fredag.
Blir rostbiff, pommes, ruccola sallad och rödvinssås :) gotti gotti !!!

Nu till vad jag gjorde på träningspasset.

TRÄNING:
20min cross trainer
3*12 mage (legupps som jag kallar det)
3*15 mage ( standard maskinen )
3*15 mage/rygg (twister ;) )
3*12 rygg/bröst
3*15 rygg

Som ni ser vet jag inte riktigt vad alla maskiner heter . Tänkte att jag skulle skriva upp de riktiga namnen på de maskiner jag brukar köra nästa gång jag går dit .. så kan jag göra ett inlägg med bilder samt namn. Så får ni se hur det ser ut ;)

Som sagt. Ska fixa lite mat nu och efter det ska jag spela WOW med Micke ;)

Trevlig helg alla glada  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0