Nu är det slut på veckan !

Oj vilken dag, Är helt galet trött nu!
Har storstädat, lackat barbänken, varit på IKEA, umgåts med goseLinn, satt upp gardiner, tvättat och massa annat. Just nu sitter jag och väntar på att min vimmsiga pojkvän ska komma hem med rätt tåg ;) haha. Han råkade hoppa på fel tåg stackarn. Trött han med kanske ;)
Ska även ner i tvättstugan snart igen och hämta tvätten. Körde bara två maskiner. Annras hinner inte allt torka i våran värdelösa tvättstuga :( .. Men men . Får ialla fall lite tvättat. Ska kolla om det finns en till tvätt tid på söndag kväll eller måndag eftermiddag.

Ikväll hade jag tänkt göra en pesto pasta med fläskfile. Men som nämt så är jag sååå trött vilket resulterar i att vi går ut och äter ikväll ;) Skönt att slippa laga ibland, även om jag tycker det är super kul att laga mat !

Det är riktigt farligt att gå omkring på Ikea, andra butiker med för den delen, så här vid löning. Så himla lätt att samla på sig en massa saker som man inte behöver. Men lyckades hålla mig i styr idag. Köpte bara det jag sagt att jag skulle köpa. Håller väl till i morgon sen är jag där igen med kortet och köper massa skit :P hahaha, nej då!

Nu när ena helg dagen snart är avklarad så är det bara att sätta mig ner och planera för morgondagen :D Då kommer finaste Sanna hit på middag !! Ska bli himla roligt måste jag erkänna. Ser jätte mycket fram emot det !!


Jag jävlas och tar en ful bild på mig och Sanna och sedan en när hon är berädd som blir lite finare ;)

Ska väl ta och göra något nu innan jag somnar igen :P

Trevlig helg på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0