Måndag och TRÖTT !

Nu sitter jag på jobbet igen. Dock en lite annorlunda och lång dag. Blev lite krångel men allt löste sig fin fint :)
Har haft en suuuper bra helg. Haft många bollar i luften och inte en lugn stund. Men har varit fruktansvärt kul ändå.
Lördagen med Sanna blev LOVELY ! Åt massa god mat, pratade en MASSA och dansade som galningar :P haha
Vi gjorde om lägenheten till ett stort dansgolv ;) Dock blev man ju rätt bakis i söndags. Kanske inte var det roligaste då jag skulle upp och fixa inför födelsedags fikat vi skulle ha för mig vid 3.
Men efter lite mat så blev jag piggare och körde på igen.

Blev en massa fika och skratt. Massa minnen stutsade kors och tvärs genom rummet. Haha.. Riktigt roliga grejer !
Var en del som inte kunde komma vilket var lite tråkigt. Men var super mys ändå, och tack alla för presenten.
Blev resechek :D yeay ! Men för att jag inte skulle lista ut vad det var ( hade nämligen bara önskat mig det) Så fick jag även en skruvdragare:p haha .. Mitt första EGNA verktyg :P hahaha !!

Som sagt. En underbar helg!

Denna dag är dock inte lika underbar. Har jätte ont i huvudet, på gränsen till nackspärr och är super trött !
Tihi. Hoppas att det inte är min nya kudde som gör att jag har ont i nacken :( Den är så himla skön. Får se om det går över annars får jag väl byta kudde igen :(

När alla "måsten" är klara för dagen så ska jag hem och skruva ihop de sista stolarna. :D För nu är bordet hemma och monterat. Men stolarna är inte klara än :) Ska även kika lite på lampan om jag orkar sätta upp den idag eller om jag tar det i morgon :)
Ska även träna idag om jag orkar, även om det bara blir en halvtimme ;)


Ha de bra !


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Åååh, vad mysigt ni verkar ha haft det! :) Jag passar en plats för nästa tillfälle!!!

2011-03-30 @ 21:35:53
URL: http://krings.blogg.se/
Postat av: Susanna

Det var riktigt kul att dansa! Det vill jag göra ännu mera:-) Bra musik var det också...hihi!

2011-03-30 @ 22:42:53
URL: http://themagicone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0