Lovely !

Snart är det helg igen :) Ialla fall för mig. Min helg börjar på fredag !
Hela helgen är fullbokad med massa trevligheter.
På fredag ska jag till Ikea och handla delar till lampan som inte fanns när jag var där sist, samt lite andra saker.
Sen ska jag till ÖB och handla saker till fikat jag ska ha på söndag och sedan till willys och "storhandla"
På lördag kommer Sanna (arbetskamrat) över på middag och vin :) Temat för kvällen är Grekiskt :D
Ska bjuda på tre rätters tror jag. Mys pys!
På söndag blir det som sagt födelsedags fika med pappas släkt :D Ska bli jätte kul då man inte ses så ofta.

Har idag redan hunnit med att vara hos läkaren, barmorskan, städat och tittat på hen himla massa FRIENDS avsnitt :P hhaha. Men snart bär det av till jobbet. Erica slutar lite tidigare idag så vi åker raka vägen hem till henne efter vi möts upp på hennes praktik. Tänkte att jag skulle ta en promenad innan.
Slutar jobbet vid 9 ikväll och efter det tänkte jag nog åka raka vägen till gymmet. Blev bara 1h30min promenad igår så måste träna ordentligt idag :)

Nu ska jag äte en rostad macka och sedan fixa mig inför jobbet !

Trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnmorskan? Ska man gratulera? :)

2011-03-23 @ 16:22:01
Postat av: Erica Kring

Du är en snäll en Natalie! Tror inte det är många som skulle ställa upp och inhandla saker till sin arbetsgivare på arbetstid!! DU ÄR LOVELY!!! <3 Puss

2011-03-25 @ 16:59:11
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0