Inredning

Ojojoj så jag har klickat runt efter ett snyggt köksbord. Ville ha något billigt, änkelt men ändå snyggt och stilrent.
Nu har jag äntligen hittat ett jätte bra och billigt bord. Detta bord kommer fraktas hela vägen från Nynäs för att det inte fanns där jag bor :P Tur att man har släkt som bor och arbetar i nynäs så man får lite hjälp :D
Så på söndag kommer min pappa över med detta bord och stolar till Micke och mig !



Har även inhandlat en stor taklampa i mörkröd färg. Hade velat ha den svarta, men dom reade ut den röda. skillnaden var hela 500 kr så vi tog den röda :D kommer bli super mysigt här hemma :)
Eftersom vi kom billigt undan med bordet så kommer det även inhandlas gardiner :D Om jag hittar något bra som inte är piss dyrt. För gardiner kan verkligen vara svin dyrt !!
En bild på lampan:

 

Nu ska jag läsa lite i min bok innan jag ska möta upp Erica.
VILL HA HELG NU !!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0