Grattis på mig :D

Idag är det my birthday :D Jippi ;)
Har bara sovit 3,5 timmar inatt då en viss person berättade massa leeeskiga saker innan jag skulle hem från jobbet igår kväll :P

Fick redan i natt en massa grattis sms och inte har det stannat där. En massa fler har kommit och en massa fina gratulationer på FB :) TUSEN TACK.
Sen har även världens bästaste vän gjort ett grattis inlägg till mig ( och tessan;) ) I sin blogg. Älskade underabra Elin.  Du är verkligen helt jävla underbar. Du ger mig så himla mycket glädje och kärlek så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Min dryga, supersnälla, megaomtänksamma, tokroliga Elin :D

Idag när jag kom till jobbet, 06.15, var jag lagom trött eftersom jag inte sovit så mycket. Kommer in genom dörren och roppar hej som vanligt. Men inte en jävel svara. Nähä, tänkte jag. Skit it då. Men sen efter ett par sekunder hör jag Erica komma smygandes och så börjar sången : JAG MÅ HON LEVA; JAG MÅ HON LEVA.. Haha.. Gose människor. Då är det Erica, hennes far och syster som sjunger för mig :) Kanon start på morgonen !!

Nu sitter jag på Ericas praktik och väntar på att timmarna ska gå så jag får kila hem och fixa mig innan födelsedagsmiddagen hos mamma ikväll :)

Ska kila och möta Erica nu.

Tusen tack igen alla fina människor för gratulationerna !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0