Fredag

Morsning korsning.
Liten kort uppdatering då jag inte har så mycket tid att skriva just nu.

HELGEN:
Blir inge hundgos trots allt :( Saker som kom i vägen så får bli en annan gång.
Blir fest med syster istället. Vilket är himla kul det iof, men hade varit mys att få träffa Benji :)
Om M mår bra och väder samt svärmor tillåter så kanske det blir lite grillning i helgen. Det återstår att se !

TRÄNING:
Blev en relativt snabb träning igår. Så himla mycket folk och kö till alla maskiner. Men lyckades ialla fall få med;
30 min prommenad
10 min cykling
10 min cross trainer
3*12 Mage
3*12 rygg/armar
2*8 Armar
Sen även 50 situps hemma :)
Blir träning idag igen efter jobbet !

Nu ska jag kila iväg och fixa lite saker innan jag ska möta upp Erica igen.

Chiao !


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Ååååh, vad söt du är på bilden Nattis! :) Tack för kommentaren på min blogg förresten! Fint. :)Trevlig helg, så ses vi på måndag! Puss puss <3

2011-03-18 @ 19:03:53
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0