En lördag i mars !

Hallå igen.
Har haft så mycket för mig de senaste veckorna så har inte hunnit blogga något !

Dagen efter förra inlägger var jag ute på krogen inne i stan för första gången på minst ett år. Jag och Elin möttes upp hemma hos min mamma där vi åt lite mat och förkrökade lite. Sedan mötte vi upp Emelie och hennes arbetskamrat. Vi gick vidare till Entourage där vi mötte upp Bobby som släpte in oss och sedan var partyt igång.. Vi dansade som galningar tills det stängde vid tre.. Så jävla kul måste jag säga.. Älskar verkligen att gå ut med Elin. Blir bara så himla mycket tok dans då :D :D :D

Efter den helgen har jag bara arbetat och tränat :)
Har lyckats hålla mig till mina "minst två gånger i veckan" pass. Denna vecka har jag dock tränat alla dagar utom igår. Altså fyra dagar denna vecka.. Fast nu ljuger jag lite, för ena dagen var jag faktiskt bara ute på en promenad i två timmar. Så tre dagar på gym och en lång promenad :D Ska nog träna en snabbis idag med om Micke gör det. Vet inte varför. Men nu när jag tränat rätt mycket så känner jag för att träna nästan varje dag :) Jätte skönt !!!!

Idag blir det som sagt kanske lite träning, plocka lite här hemma, spraya lite med min nya BUS ;) och ikväll blir det till att kika på Melodifestivalen hos svärfar. Sedan blir det kanske utång.. Hoppas på att Daniel och Emelie ska med ;) Länge sen man gjorde något med dom.

Nu tänkte jag lägga mig och vila en stund..

Skriver mer senare och lägger då upp bilder !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0