Dagen som varit

Gårdagen med Elin blev toppen. Mötte upp henne i stan vid tolv. Vi gick raka vägen och åt lunch. Blev en hälsotallrik med kalkon. Fräsch men tråkig ;)
Efter maten gick vi en runda i lite butiker. Äkte sedan hem till mig och tittade på glee med en varsin kopp te.
Vid sex åkte vi in mot stan igen. Jag hoppade av i Karlberg för att möta Micke och Elin åkte vidare.

Jag och Micke tog en promenad från Karlberg till hötorget där vi beslöt oss för att äta och sedan gå på bio :D. Hade ju biljetter som vi fick i julas.. Så vi åt lite snabbt och gick sedan för att se The Adjustment Bureau :) Den var faktiskt jävligt bra. påminde mycket om en viss del av Fringe, om det är någon som sett den serien. Bra var den ialla fall, mycket sevärd.

Nu ska jag duscha och vila lite i en timme innan jag börjar med maten, köttfärssås blir det :)

SEEE YYAA !



VÄRLDENS FINASTE och BÄSTASTE ELIN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0