17mars

Hallå hallå.
Just nu sitter jag på en av datorerna på Ericas praktikplats. Har inte så mycket att göra just nu. Ska möta upp henne om 45 min då det är dags för lunch. Har bara ett par sidor kvar av min bok och vill verkligen inte att den ska ta slut så drar ut på det som fan  ;)

Dålig som jag var så blev det inte någon träning för mig igår. Blev så himla trött och hängig så kände verkligen inte för det. Blir extra mycket träning resten av veckan istället :)
Slutar klockan två idag så ska nog gå och träna direkt efter jobbet. Hem och byta om, träna och sedan sola lite kanske ;) Om inte för att bli brun så är det bara himla skönt. Terapi :)

Helgen är lite upp och ner. Antingen ska jag ner mot nynäs eller så ska jag umgås med storesyster :) Får se vad som händer.  I vilket fall som hälst så ska jag träna lite varje dag och kolla på en massa film med M ^^

Nu är det dags för mig att fixa lite små saker innan jag ska möta Erica.

Chiao !


Gammal bild på mig och pappa :D

 


Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Hahahaha vad rolig du är!!! Puss

2011-03-17 @ 17:47:11
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0