Dålig uppdatering ;)

Har fått en utskällning av Erica att jag är dålig på att uppdatera. Vilket jag är ;) Så lovade att jag skulle skriva ett litet inlägg idag.
Jobbade idag och var ute med Erica när hon rullade i nästan två timmar :O , så himla duktig. Tjejen har verkligen kämpat hårt i ett par månader nu och har faktiskt lyckats gå ner hela 17 kilo :D
DÅ och NU


Jobbade även en dag denna helg. Var superfint väder så jag och Magnus ( Ericas pappa) åkte en sväng på hans nya hoj :D
Orkar inte skriva så mycket mer idag. Himla trött ! Ska titta på Game of thrones nu och sen sova.
Skriver mer i morgon.
God Natt

Kommentarer
Postat av: Erica Kring

Himmel vilken tuffing på pappis hoj!!! ;)

2011-06-13 @ 22:15:48
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0