Snart feb !

Gud vad dålig jag är på att uppdatera bloggen. Händer så mycket hela tiden så hinner knappt.  Sen ligger ju alltid min pio i designen ;) Som min älskade syster så fint poängteat ut ^^

Har som ni kanske ser ändrat designen lite igen och inte är den klar. Nej nu jäklar ska här fixas och trimms :P
Ändring på länkar och annat trams !

Annars jobbar jag på som vanligt. Allt är fortfarande toppen och jag tivs superbra :D

Håller även på att kika på lite lägenheter då vi planerar en flytt. Ska titta på en lägenhet i helgen. Får se om den är något att ha ;) Ska väl försöka uppdatera lite bättre så ni får veta vad som  händer. Men tro mig, när vi väl hittat en lägenhet kommer det stå en maaaaassa om det här :D...
Den ända negativa med den här lägenheten vi ska kika på i helgen ( hittills ) är att den ligger i Viksjö ! Är lite jobbigare att ta sig därifrån kommunalt än från Jakan. Men inte så farligt. Buss till jakan eller barkarby på ca en kvart och sedan tåget till stan.. Ska bara undersöka hur sent samt hur ofta bussarna går..

I dag fyller även världens finaste bonus bror år :D GRATTIS DOGGE !!!!!

Nog om vad som varit  ! I helgen blir det som sagt lite lägenhets trams. Så ska väl städa lite i morgon !
Nästa vecka är fylld av arbete och på helgen blir det fest :D Vica fyller år och ska ha kalas, massa gamla arbetskollegor ska vara där vilket ska bli super kul :)

Nu ska jag gå ner och handla lite grönsaker, ska göra en grekisk sallad till middag idag tänte jag :)


Som sagt, ska försöka förbättra min uppdatering :D

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0