Dagen innan lön !

Trött är bara förnamnet på vad jag är.. Usch, vill bara sova. Men grabbarna sitter och spelar så får snällt hålla mig uppe ett tag till ;)
Blev en relativt lång arbetsdag idag. Men allt gick finnimang ändå ^^

I morgon är det lön :D Yeeeeay !!! Fick lite mer än vad jag räknat med vilket är super skönt ^^ Och så höga utgifter är det inte denna månad heller så man kanske kan få skämma bort sig själv lite ;) Vist är det ett par födelsedagar som det ska inhandlas presenter till men en och annan present till sig själv kan man nog fixa ;)

Slutar klockan 2 i morgon och har en tvätt tid vid tre. Men där emellan tänkte jag gå ner och titta om dom fortfarande har rea på ett par skor jag vill ha samt en klänning. Har inte testat klänningen än så det måste ju göras först ^^ Hoppas hoppas !

Nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt en stund innan det är dags att laga mat...

På återseende !

Vackrare med åldern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0