2011

Nu är jag äntligen frisk ! Har varit bra ett par dagar nu så har arbetat sedan i måndags.
Nyår blev himla kul. Lillasyster Amanda och mickes vän Martin var här på middag. Dracks och åts en himla massa gott! Sällskapet var även de perfekt. Litet misslyckande under kvällen annars var allt super bra !

Som sagt, har ju varit sjuk och inte gjort så mycket annat nu innan jag började jobba igen.
Denna vecka är rätt fullproppad med arbete. Jobbar helgen denna vecka så blir bara ledig en dag :) Men det gör mig absolut innnnnnngenting :D Love my work ! Eller snarare LOVE ERICA :D :D !!

Annars händer det inte så mycket. Sitter mest och pillar på min nya lur jag fick i julklapp :D Sooo Awsome !!
Jo juste !!!
Var inne i stan igår och träffade bästis Elin :D Min fina gos Elin ! Åt lite lunch och shoppade ! Saknat henne som fan då vi inte träffats på alldeles för länge. Ska försöka dra hit henne någon gång nästa vecka om jag inte har för mycket jobb. Kanske ska jobba lite nästa helg också så ^^

Nej, nu ska jag titta på film och kanske äta lite onyttigt !!!




Kommentarer
Postat av: Erica

Meeeeeeeeeeeeeeeen UNDERBARASTE DU!!!! :') Pöss pöss

2011-01-07 @ 15:59:21
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0