Ny design

Gav mig på och gjorde en ny design igår igen. Den andra var visserligen fin men kändes inte riktigt som jag. Denna gör det ! Mer än den förra ialla fall :)
Någon som har några synpunkter om den så tyck till !

Just nu sitter jag och lyssnar på Gwen Stefani och P!nk. Haha, så himla länge sedan jag lyssnade på deras gamla låtar. Så tänkte, why not ? ;) 
Ska nog äta något snart hade jag tänkt. Har som sagt var varit sjuk denna vecka men mår mycket bättre nu. Dock så kom jag och Erica fram till att jag lika gärna kunde vara hemma i morgon också och kurera mig ordentligt. Kliar i fingrarna efter jobb men samtidigt kände väl både hon och jag att en dags arbete kändes lite "onödigt" då jag inte är helt 100.
För en gångs skull kanske jag inte blir så jävla utdraget sjuk som jag brukar tack vara att Erica tvingat mig vara hemma ;) Tack igen :P

Usch, köpte hem en ost vi aldrig ätit förut. God som fan men den luktar fan piss. !!!! Stinker i hela lägenheten när man ätit en macka ;) Inte bra. Men god är den !

Nu när jag mår bättre börjar träningen i helgen igen och dieten börjar idag. Ska faktiskt vara så sjukt fånig så jag ska göra en halv hjärtad "barnmatsdiet" i en vecka tänkte jag. Haha ! Bara för skojs skull .. Inte bestämt mig för när bara. Om jag kör nästa vecka eller så. :) VI får se..

Idag till lunch blir det ialla fall sallad eller sushi. Inte bestämt mig än !..
Ha en bra dag !


P.s. Om det finns något ni vill veta så är det bara att skriva en liten kommentar med frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0