Lill lördag, eller ?

Ny duschad och fräsh efter en timmes träning !
Blev en sen träning idag eftersom jag slutade klockan 9. Men är väldigt skönt att vara på gymet vid den tiden. Lite folk då :)

Blev gröt till frukost idag igen, med blåbärsmix :D supergott blev det tillsammans. Dock var det RUSSIN i blandningen vilket jag ICKE gillar ;) petade bort dom .Tihi !!!
Gick inte upp förens vid elva så åt endast det under dagen. Sen blidde det chili con carne till middag. Var himla länge sedan jag åt det så var riktigt smarrigt ^^
Fick även i mig ett par vindruvor.
Efter träningen blev det även två mackor och masssssa vatten :D


Men nu är det strax dags att sussa kudde !

Juste, tog ut staven idag. Aj aj aj !!! Gick bra men gjorde lite smått ont så där ;)

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0