It's good !

Happy news :) Mina besökare är nu uppe i hela 50st ;) Hej hej !! 
Kan det vara ett täcken på att folk faktiskt GILLAR att  läsa om vikt och alla dessa olika dieter :P? I belive it dose ^^

Har ialla fall precis haft lite meddy peddy här hemma. Målat både tå och finger ;) Sitter nu med lite hårinpackning i håret och om en liten stund kommer killen hem :) Då vankas det middag ! Vad vet jag inte än. Hade tänkt göra en sallad men det villes inte ^^ Micke vill inte att jag leker med maten när jag fortfarnde är snuvig !

Blev sushi till lunch. En 8 bitars meny. En bit inhåller allt mellan 30-50kcal beronde på vad den innehåller. Så min lunch låg på ca 400kcal . Helt okej ! Som sagt, så länge det ligger under 2000kcal så är jag nöjd ^^ 
Nästa vecka blir det den halvhjärtade "barnmatsdieten".
I morgon ska jag sova lääääänge och ELLER gå upp tidigt och hämta ett litet plåster och sedan sova lääänge ;) Får se. Annars ska jag städa lite och kanske möblera om. Vilket blir en easy start in i träningskoman igen ! ^^ 
Sen på lördag blir det till att vara barnvakt till systerdottern. Blir inte förens på kvällen dock så ska väl hitta på något mys på dagen. Sedan på söndagen, då jävlar blir det träning !!!

Nu ska jag klä på mig något fint och sedan välkommna min man med en stor kram då pussar är förbjudet tills näsan slutat rinna ;) 

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0