girls night !

Fucking awesome är vad jag har att säga !!!

Mötte upp Amanda klockan fem vid tåget så gick vi direkt och solade. På vägen berättade jag överraskningen.... Som var :
Hade bokat bastun i huset intill. Där har vi varit och haft helkropps spa. Ansiktsmask, fotskrubb, brun utan sol, hårfärgning( för ammi) ätit appelsin och jordgummar, druckit cider och massa annat gos :D
Nu är vi hemma hos mig för lite middag  !! Så himla mys har vi det.. Super skönt att ha en riktigt tjej kväll  :D

Här dunkas det nu värsta party musiken och dansas..

SEEEE YAAAA !!!

Ammi gäst kommenterar bilderna :D !!



Ser ut som en råtta, observera att jag e snygg med smink! :D Natalie e söt och lycklig as usual ;)



Nååågon (a) har tagit en liten apelsin innan natalie valde att ta kort och fick skit för det efter :( snyft!



Min kommentar: FIE FAN! ord kan inte beskriva hur ja ser ut -.-



Evil eyes, natalie ser sne ut :D Bajsa snett haha :D



Score ;)



Ja e inte alls plattbröstad som fan :S



Sexii mama ;D



Miss bruna ben !



Ser ut som en sliskig brat med backslick :S Natalie har åtta hakor :D



Bitch and pig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Me like !

2011-02-18 @ 21:45:58
Postat av: Erica

Det ser ut som att det blev en minst sagt lyckad kväll!! ;) Kramiz!

2011-02-19 @ 13:46:38
URL: http://krings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0